.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موضوع صحبت لاریجانی و صالحی چیست؟

عضو فراكسيون روحانيون مجلس گفت: به دليل ضعف در ديپلماسي ايران در حمايت از جنبش‌هاي منطقه مقرر شد، لاريجاني با صالحي وزير امور خارجه صحبت كند.
حجت‌‌الاسلام سيدناصر موسوي نماينده مردم فلاورجان و عضو فراكسيون روحانيون مجلس با اشاره به ديدار امروز اين فراكسيون با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در اين جلسه در خصوص مسائل روز كشور و مسائل منطقه صحبت شد.

وي افزود: بحث امروز به مسائل منطقه، كشتار مردم مظلوم و مسلمان در كشورهاي ليبي، تونس، يمن و بحرين مرتبط بود و در اين جلسه در خصوص كشتار بيرحمانه مسلمانان صحبت كرديم.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس تصريح كرد: در اين جلسه همچنين در خصوص اينكه ايران از لحاظ ديپلماسي جديت لازم را براي موضع‌گيري در خصوص كشتار مردم مظلوم كشورهاي منطقه به ويژه بحرين نداشت، بحث شد.

موسوي با بيان اينكه همگي ما موظفيم پيرو ولايت فقيه و مطيع امر وي باشيم، گفت: در خصوص فرمايشات روز گذشته مقام معظم رهبري در ديدار با مردم فارس، نيز در جلسه امروز مطالبي بيان شد.

وي اضافه كرد: در خصوص ضعف در ديپلماسي ايران مقرر شد، لاريجاني با صالحي وزير امور خارجه صحبت كند تا اين مسئله با جديت بيشتري دنبال شود البته مردم ايران نيز بايد مثل كشورهاي عراق و پاكستان كه راهپيمايي عظيمي به راه انداخته‌اند به صحنه آمده و حضور خود را در حمايت از مردم مظلوم منطقه به نمايش بگذارند.

وي با اشاره به واقعه قرآن سوزي توسط يك كشيش، گفت: در آن زمان مردم ايران به اين رفتار كثيف اعتراض كردند اما اكنون قرآن و مساجد توسط كساني به آتش كشيده مي‌شود كه ادعا مي‌كنند خادم‌الحرمين هستند لذا مي‌طلبد ملت ايران حضور فعال داشته و اين قضايا را محكوم كنند.

اين عضو فراكسيون روحانيون مجلس يادآور شد: ديپلماسي وزارت خارجه شايد اينگونه باشد كه بخواهند سفيران كشورهاي عربستان و بحرين را احضار كرده و به آنها التيماتوم بدهند و يا حتي لازم باشد عمره را تعطيل كنند.

موسوي در پايان خاطرنشان كرد: زماني كه در عيد نوروز مردم مظلوم بحرين به دست مزدوران آل‌سعود و آل‌خليفه كشته مي‌شدند ما در ايران جشن نوروز را برگزار كرده بوديم و اين موضوع گله‌مندي برخي از بزرگان را به همراه داشت، لذا مي‌طلبد مردم ايران و دستگاه ديپلماسي ما جدي‌تر با اين مسائل برخورد كند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.